Návod, jak v cloudovém úložišti OneDrive spravovat historii verzí a případně obnovit některou z předchozích verzí dokumentů, které se automaticky do úložiště ukládají.
OneDrive správce verzí dokumentu
Spustíme webovou aplikaci OneDrive, např. přes webovou adresu https://onedrive.live.com/ a vyhledáme dokument, jehož verze chceme spravovat.
Dokument otevřeme a vpravo nahoře rozklikneme ikonu tří teček vedle sebe, následně vybereme možnost předchozí verze, viz snímek:
Následně můžeme spravovat předchozí verze, které lze stáhnout/obnovit dle potřeby.
Tato funkce někdy přímo nefunguje, proto vpravo nahoře klikneme na Upravit dokument a vybereme možnost Upravit (tzn. nespouštíme v desktopové aplikaci).
V takto otevřeném okně rozklikneme v horní liště nabídku Soubor, z postranní lišty vybereme možnost Informace a zvolíme tl. Historie verzí.
Po pravé straně by se teď měla objevit lišta, kde jsou vypsány všechny předchozí verze souboru. Po rozkliknutí je lze stáhnout (uložit kopii) či obnovit.
Napsat komentář